طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

17

 

رصد  بازار ارز توسط دادستان مرکز استان خراسان رضوی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با استعلام از سازمانهای زیربط متخلفان بازار ارز در استان خراسان رضوی رصد می شوند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد غلامعلی صادقی با بیان این مطلب افزود: از سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواسته شده است لیست اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در سطح استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری ارز دولتی به منظور واردات کالا دریافت نموده اند را به دادستانی اعلام نمایند.  

قاضی صادقی در ادامه عنوان کرد: همچنین به سازمان صنعت معدن و تجارت اعلام شده است مشخص نمایند از این اشخاص چه تعداد ثبت سفارش مطابق کالاهای وارداتی نیست و نیز آیا کالاهای ارائه شده توسط این اشخاص در بازار بر اساس ارز دولتی عرضه گردیده یا خیر .   

    این مقام قضایی گفت: به سازمان تعزیرات حکومتی نیز اعلام شده است که ضمن رصد بازار و بررسی مصادیق احتکار ، گران فروشی ، کم فروشی و سایر موارد  ، چنانچه این امر اخلال در نظام اقتصادی کشور تلقی  می گردد مراتب را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی اعلام نمایند .

   دادستان مشهد اظهار داشت : به پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی نیروی انتظامی استان نیز ماموریت داده شده است ضمن رصد غیر مستقیم بازار ، گزارشات تخلفات و جرایم اخلاگران نظام اقتصادی در سطح استان خراسان رضوی را به دادسرای مرکز استان اعلام کنند .

   غلامعلی صادقی در پایان گفت: در دادسرا شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است و کسانی که قصد اخلال در بازار را داشته باشند بداند که دادستانی بدون هیچگونه اغماض و مسامحه ای برابر قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با آنان برخورد خواهد شد .

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان