طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

15

بازرسی از شرکت های دریافت کننده ارز دولتی در استان توسط دستگاههای متولی

27 شرکت دریافت کننده ارز دولتی در خراسان رضوی مشخص شدند

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: بنا به دستور دادستانی و در راستای پیگیری حقوق عمومی مردم لیست اسامی شرکت های دریافت کننده ارز دولتی توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان به دادستانی اعلام شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ؛ غلامعلی صادقی با بیان این مطلب افزود:در این لیست نام 27 شرکت که ارز دولتی دریافت نموده اند اعلام شده است که این شرکت ها تاکنون بیش از 24 میلیون یورو ارز دولتی دریافت نموده اند . این ارز برای کالاهایی از جمله ذرت برای خوراک دام ، جو ، خمیرکاغذ ، شیر خشک ، لوبیا ، مواد اولیه لاستیک ، کنجاله آفتابگردان ، برنج ، تایر خودرو و... اختصاص یافته است .

    این مقام قضایی گفت موضوع به یکی از نواحی دادسرای مشهد جهت پیگیری قضایی ارسال شده تا ضمن صدور دستورات لازم قضایی به دستگاههای متولی از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر بازرسی از این شرکت ها ، در صورت کشف کوچکترین تخلفی از این شرکت ها و نیز هزینه نشدن ارز دولتی در محل مورد نظر و یا احتکار گسترده ؛ بلافاصله پیگیری لازم جهت رسیدگی قضایی با احراز عناوین مجرمانه از جمله اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به مرجع قضایی مربوطه ارسال گردد . 

  این مقام قضایی در پاسخ به این سوال که آیا  نام این شرکت نیز به اطلاع مردم خواهد رسید گفت : ابتدا باید بازرسی ها و تحقیقات لازم صورت پذیرد و پس از آن قطعاً  نام این شرکت ها به اطلاع عموم مردم خواهد  رسید . 

این مقام ارشد قضایی استان ضمن اعلام اینکه اقدامات کنترلی در این بخش کماکان توسط دستگاههای ذیربط با قوت ادامه یابد اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، من بعد دادستانی نیز نظارت بر عملکردها را در این حوزه در دستور کار قرار داده و با متخلفین برابر قوانین و مقررات و در راستای حفظ حقوق عمومی مردم با قاطعیت و بدون رودربایستی برخورد خواهد کرد.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان