طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

21

آیین تکریم و معارفه معاونین دادستان عمومی و انقلاب مشهد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاونین دادستان عمومی وانقلاب مشهد با حضور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان مرکز استان خرسان رضوی برگزار شد و سرپرست جدید دادسرای انقلاب مشهد معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی وانقلاب مشهد؛ حجه الاسلام دکتر علی مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: شرکت در جلساتی که با حضور همکاران تلاشگر که در صف مبارزه با ظلم و فساد هستند باعث روحیه افزایی میگردد وبدلیل تلاش همکاران مجموعه قضایی استان خراسان رضوی جایگاه ممتازی در کشور دارد.

رئیس حوزه قضایی استان خراسان رضوی افزود: بدلیل فعالیت خوب مجموعه و بروز خلاقیتها و پیشرو بودن در فعالیتها، مجموعه قضایی استان علاوه بر انجام موفق امور قانونی خود متکفل بسیاری از مدیران اجرایی استان شده است و باز هم رفتار قضایی مجموعه ما در کشور بعنوان یک الگو است.

وی در خصوص برخورد با مسئولان فاسد اظهار داشت : دستگاه قضایی در برخورد با مدیران فاسد همیشه مورد هجمه بوده است و برای اجرای این وظیفه ما هزینه داده ایم و می دهیم و دادسرای مشهد هم در صف مبارزه با فساد اقتصادی موفق بوده است.

حجه الاسلام مظفری عنوان داشت : با اعتماد به همکاران قضایی و در بستر سیستم خود نظارتی شرایط پایداری را در مجموعه قضایی استان داریم و اکثر مشکلات سیستمهای مدیریتی در امور اجرایی بدلیل نبود بستر خود نظارتی بوجود می آید.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی هم در این مراسم ضمن تشکر از معاونین خود اظهارداشت: در موضوعات مختلف پروندهای سنگین و خاص امنیتی ، موسسات مالی ، رفع تصرف از اراضی ملی ، زمین و مسکن و اراضی مرتبط با حقوق عامه همچون حریم رودخانه های استراتژی تامین آب شرب شهر مشهد و جرائم اینترنتی و فضای مجازی همکاران قضایی ما بسیار تلاش کردند و با مدیریت توانستند پرونده ها را به سرانجام برسانند.

دادستان مشهد گفت: بخاطر خون شهدا ، مردم و مطابق با قوانین به هیچ مجرمی چه جزو مدیران باشد چه جزو افراد خطرناک و شرور رحم نمی کنیم .

قاضی صادقی در ادامه تصریح کرد: در موضوعات مهمی چون جرائم مواد مخدر و اجرای احکام دادگاه انقلاب خدمات ارزنده و بی سابقه ای در خصوص پاکسازی مناطق آلوده توسط معاون دادستان در دادسرای انقلاب مشهد انجام شده است.

دادستان مشهد گفت: در موضوع احتکار که با محوریت معاون دادستان در دادسرای انقلاب صورت گرفت کشف انبارهای متخلف و برخورد در حد مقررات و نظارت بر توزیع کالاها از برنامهای ویژه ای بود که با موفقیت تا کنون به انجام رسیده است.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات آقای بخشی محبی معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم ،  اقای حیدری معاون دادستان در امور امنیتی و سیاسی ، آقای خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب و آقای جاوید نیا معاون دادستان در دادسرای ویژه زمین و مسکن و جرائم رایانه ای تقدیر و تشکر شد و آقای سلطانی به عنوان معاون دادستان در دادسرای انقلاب و آقای حقدادی به عنوان سرپرست دادسرای ویژه زمین و مسکن و جرائم رایانه ای منصوب شدند.

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان