طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

24

 

محاکمه متهمان  " پرونده  اقتصادی شرکت پردیسبان " در مشهد شروع شد

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی: خواستار رسیدگی دقیق توسط دادگاه محترم به اتهامات متهمین پرونده پردیسبان ، بازگشت اموال و جبران خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به شاکیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای مشهد به نقل از میزان؛ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی شرکت پردیسبان با حضور نمایندگان شکات و مالباختگان تشکیل و آنها از ورود به موقع دادستانی مشهد به پرونده تشکر کردند.

اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران شرکت پردیسبان در نظام اقتصادی کشور امروز  با حضور نماینده شکات در برگزار شد و  نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست به بیان اقدامات خلاف قانون متهمان در زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور پرداخت.

 اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و سایر دستگاه‌های مرتبط در زمینه پیشگیری از گسترش تخلف‌های این شرکت، توسط نماینده دادستان تشریح شد و پس از اظهارات دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، نمایندگان شکات شرکت پردیسبان به بیان مشکلات متعدد پیش آمده برای آنها به دلیل اقدامات خلاف قانونی متهمان پرداخته و خواستار مجازات قانونی متهمان شدند.

نمایندگان شکات شرکت پردیسبان همچنین اظهار داشتند: متهمان به وعده‌های داده شده عمل نکردند و موجب وارد شدن خسارات غیرقابل جبران به تعداد زیادی از مردم شدند. به علت رفتار‌های خلاف قانون متهمان، زندگی بسیاری از شکات دچار آسیب و از هم پاشیدگی شد و این خسارات قابل جبران نیست.

نماینده شکات عنوان کردند: ما متاسفانه به تبلیغات رسانه‌ها اعتماد و در شرکت پردیسبان سرمایه گذاری کردیم اما همه چیز را از دست دادیم.

این گزارش حاکی است پس از ورود بهنگام دادستان مشهد و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از خسارات بیشتر به تعداد بیشتری از هموطنان جلوگیری شد.

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان