طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

02

درنشست خبری قوه قضائیه در مشهد عنوان شد

 

دادستان در راستای قانون پیگیر حقوق و مطالبات مردمی است

دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: عرصه کمربند و ارتفاعات جنوبی مشهد متعلق به شهرداری نیست و جزو اراضی دولت و متعلق به مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ؛ غلامعلی صادقی در نشست خبری هفته قوه قضائیه سال 98 با بیان این مطلب افزود: مقرر شده است مسیر کمربند جنوبی برای مردم با کاربری تفریحی و تفرجگاهی آماده شود.

قاضی صادقی در ادامه تصریح کرد: در خصوص مجموعه گردشگری تفریحی  طرق نیز با تعهد و پادرمیانی استاندار خراسان رضوی در جهت رفع موانع قانونی ، این مجموعه رفع پلمپ شد و با قول و هماهنگی استاندار جای نگرانی نیست.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی  عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذاری و حمایت از رسانه ها در راستای مطالبات قانونی و حرکت بر مدار قانون است و دستگاه قضایی در کنار رسانه ها و سایر دستگاهها اجرایی برای ارتقاء آن تلاش می کند.

رئیس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص شرکت پدیده اظهار داشت : همه طلبکاران پدیده خود را مالک پدیده بدانند و یک ریال از سهام این شرکت به جایی تعلق ندارد و حمایت های قانونی از این شرکت وجود دارد و حدود 40 هکتار اراضی باغی که متهم این پرونده به اقامتی تبدیل کرده بود و مجوز نداشت و باید تخریب می شد حل شد.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان