طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

15

سهامداران پدیده فریب افراد سود جو را نخورند

نماینده دادستان مرکز استان خراسان رضوی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به شهروندان هشدار داد ممکن است مورد سؤاستفاده و اخاذی از طرف افراد سود جو قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ قاضی صادق صفری با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در قسمت مفتوح پرونده شرکت پدیده، دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس، در حال رسیدگی به پرونده مسئولین دخیل در موضوع شرکت پدیده و سایر دلالان این شرکت است، اخیراً برخی افراد سودجو با مراجعه به سهامداران مبادرت به طرح مطالبی می­نمایند که امکان تحت تعقیب گرفتن آنها وجود دارد و از این حیث وجوهی را از آنها مطالبه نموده­اند.

وی ضمن هشدار به دلالان عنوان کرد: در این خصوص باید متذکر شوم رسیدگی به پرونده دلالان شرکت پدیده چارچوب و مسیر مشخصی دارد که برای همه افرادی که مشمول موضوع باشند به صورت یکسان اعمال می­شود.

نماینده دادستان در پرونده پدیده اظهار داشت: در این مرحله کلیه افرادی که از طریق خرید و فروش سهام پدیده سودی بیش از یک میلیارد تومان عاید آنها شده باشد به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد فراخوانده می­شوند و از نحوه رسیدگی به پرونده مطلع می­شوند.

قاضی صفری گفت : تا کنون کارشناسی حسابرسی تعداد 15  نفراز این افراد به دادسرا واصل شده است که نسبت به احضار آنها اقدام شده است و سایر افراد نیز به مرور پس از واصل شدن نظر کارشناسی احضار خواهند شد و کسی از این قاعده مستثنی نیست.

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان