طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

18

رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم: شهادت شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه دنیا کشید/ حادثه مهمی اتفاق افتاده است/بحث انتقام بحث دیگری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به نقل از میزان؛رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم گفتند: شهید سلیمانی هم شجاع بود هم با تدبیر. بعضی شجاعت دارند، اما تدبیر و عقل لازم برای به کار بردن این شجاعت را ندارند. این شهید عزیز ما هم دل و جگر داشت و به دهان خطر می‌رفت و هم با تدبیر بود و فکر می‌کرد.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، گفتند: مردم سراسر کشور چشم‌شان به مردم قم است در روز ۱۹دی، به مناسبت آن حادثه بسیار مهم و تاریخ ساز. ما از این خاطره ۱۹دی باید درس بگیریم.

آن روز (19 دی) مردم دستشان خالی بود، امروز ملت ایران در مقابل زورگویان عالم مجهز است. امروز ما در مقابل جبهه وسیع دشمن همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ایمان و غیرت دینی اثر می‌کند. تکیه ،به ابزار نظامی نیست؛ ابزار نظامی ان وقتی فایده می بخشد که متکی به ایمان و غیرت دینی باشد. شهید سلیمانی هم شجاع بود هم با تدبیر. بعضی شجاعت دارند، اما تدبیر و عقل لازم برای به کار بردن این شجاعت را ندارند. این شهید عزیز ما هم دل و جگر داشت و به دهان خطر می‌رفت و هم با تدبیر بود و فکر می‌کرد. شهید سلیمانی برای کارهایش منطق داشت. در عرصه سیاست هم شجاع و با تدبیر بود، سخن او اثرگذار و قانع کننده بود.

شهید سلیمانی یک فرمانده جنگ آور مسلط بر عرصه نظامی بود و در عین حال در جنگ هم به شدت مراقب حدود شرعی بود،مراقب بود به کسی تعدی و ظلم نشود. به دهان خطر می‌رفت اما جان دیگران را حفظ می‌کرد. در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح نبود، لکن به شدت انقلابی بود. انقلاب و انقلابی گری خط قرمز قطعی او بود. شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود.ز روح مطهر او از اعماق دل تشکر می‌کنیم. شهادت او زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه دنیا کشید. عده‌ای می‌خواستند وانمود کنند انقلاب در ایران تمام شده. شهادت او نشان داد انقلاب زنده است. دیدید در تهران و دیگر شهر‌ها چه خبر شد. من برای حادثه‌ای که در کرمان افتاد عمیقا متاسف و متاثرم.حادثه مهمی اتفاق افتاده است. بحث انتقام بحث دیگری است. حالا یک سیلی دیشب به این‌ها زده شد که مساله دیگری است. آنچه در مقام مقابله مهم است این کار‌های نظامی به این شکل کفایت آن قضیه را نمیکند. آنچه مهم است باید حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه تمام شود. آن‌ها (آمریکایی ها) در این منطقه جنگ، اختلاف، فتنه، ویرانی و خراب شدن زیر بنا‌ها را آوردند، اصرار دارند که همین فساد و ویرانگری را نسبت به ایران عزیز هم داشته باشند. این مساله مذاکره و نشستن پشت میز مقدمه دخالت‌ها و حضورهاست. آنچه وظیفه ما به عنوان آحاد جمهوری اسلامی است؛ دشمن شناسی است. در شناخت دشمن اشتباه نکنیم. تلاش وسیعی در حال انجام است که این قضیه را برعکس و نظر مردم را برعکس کنند. دشمن شناسی بسیار مهم است.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان