طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

pishgiri

03

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم درمراسم افتتاح طرح ترویجی بهداشتی ذبح دام در روز عید قربان در شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد اظهار داشت: شاهد تلاش دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی قاضی بخشی محبی گفت: در ابتدای چنین طرح هایی که در ارتباط با اعتقاد مردم هست مخالفت هایی وجود دارد ولی زمانی که ذبح دام در معابر عمومی رخ می دهد از دیدگاه های مختلف روانی و اجتماعی مشکلات متعدد ایجاد می کند و لازم است فرهنگ سازی دراین خصوص، بیش از پیش صورت گیرد.

وی با اشاره به طرح دامپزشکی در روز عید قربان افزود: با اجرای چنین طرح هایی، مردم و افکار عمومی نیز حمایت خود را نشان می دهند و اینگونه طرح ها همواره با حمایت دستگاه قضایی نیز همراه هست.
دکتر بخشی محبی یادآور شد: الان به سبب وجود اجرای چنین طرح هایی دستگاه قضایی نیز به راحتی احکام خود را بدون مخالفت افکار عمومی صادر می کند.

قاضی بخشی محبی خاطرنشان ساخت: امیدواریم این طرح الگویی برای تمام کشورهای اسلامی شود.
.وی با اشاره به عرضه بهداشتی دام در مناطق 4 گانه  گفت: امروز به جز مناطق 4 گانه عرضه دام در مشهد با سایر مراکزی که عرضه دام وجود داشته باشد برخورد خواهیم کرد و یاد آور شد تهدید علیه بهداشت عمومی امروز و فردا ندارد و با هر کس این حوزه را
تهدید کند برخورد می کنیم.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان