طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

06

بازدید مقامات قضایی از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مشهد

مقامات قضایی دادگستری شهرستان مشهد بمنظور تعیین تکلیف و کاهش جمعیت کودکان شیرخوار رها شده در جامعه از محل شیرخوارگاه حضرت علی اصغر مشهد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ از اهداف این بازدید کاهش مشکلات و چالشهای مراکز بهزیستی بود که همراه با برنامه ریزی برای بازگشت کودک به خانواده برگزار شد.

این گزارش حاکی است جلسه مذکور در راستای تعیین تکلیف کودکان به منظور جلوگیری از رسوب شدن کودکان در مراکز بهزیستی صورت گرفت و مقرر شد به همین جهت هماهنگی های بهزیستی با دستگاه قضایی بیشتر شود.

بنابر این گزارش ؛ آقای عفتی معاون قضای دادستان مرکز استان خراسان رضوی ، خانم یاقوتی معاون دادستان و سرپرست ناحیه 5 دادسرا ، آقای جعفری رئیس شعبه اول دادگاه خانواده ، خانم ناصری قاضی مشاور دادگاه خانواده، آقای فرهمند نیا دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 5 و خانم جهانگیری دادیارشعبه 5 دادسرای ناحیه 5 ، اقای حسین پور مدیر دفتر کل دادسرای مشهد،خانم شباهنگ مدیر دفتر کل دادسرای ناحیه 5 مشهد، و مسئولان بهزیستی شهرستان مشهد در این بازدید هیات قضایی را همراهی میکردند.

شایان ذکر است تعداد فرزندان این مرکز در سال 97 بالای 200 نفر می باشد.

همچنین این گزارش حاکی است از دیگر مشکلاتی که این کودکان با آن مواجه هستند می توان به نداشتن مشخصات هویت و کد ملی ، نداشتن بیمه درمانی ، داشتن بیماری های صعب العلاج و معلولیت ، اعتیاد ، اشاره کرد که باید تدابیر لازم برای حل این مشکلات اندیشیده شود.

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان