طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

18

ورود دادستانی در جهت تعیین و تکلیف 1500 خودرو در پارکینگ شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی: بیش از 1500 خودرو در این پارکینگ متوقف است و وضعیت مالکیت این خودروها مشخص نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ غلامعلی صادقی با بیان این مطلب افزود: شهرداری مشهد بر اساس قوانین و مقررات نسبت به جمع آوری خودروهای فرسوده و آلاینده و همچنین خودروهایی که در سطح شهر مشهد سد معبر داشته اند اقدام و این خودروها را به پارکینگ منتقل می کند النهایه در بازدیدی که نماینده دادسرا از پارکینگ شهرداری داشت ملاحظه شد تعدادی از این خودروها مدت هاست که در این پارکینگ متوقف هستند .

وی تصریح کرد: با بررسی های بیشتر و حضور کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی مشهد مشخص شد به دلیل عدم اطلاع و ثبت این خودرو ها درسیستم ها و در مراجع انتظامی و یا قضایی  تعدادی از مالکین این خودروها به گمان اینکه خودرو آنان سرقت شده است در مراجع قضایی شکایت و خودروی آنان در لیست خودرهای سرقتی پلیس قرار گرفته است . 

 این مقام قضایی ادامه داد با توجه به اینکه بیش از 1500 خودرو در این پارکینگ متوقف است و وضعیت مالکیت این خودروها مشخص نیست و از سوی دیگر با توجه به تخلفات دستگاههای ذیربط درعدم اعلام مشخصات آنها و وجود این خودروها در پارکینگ شهرداری این امر باعث تضییع حقوق مردم و تشکیل صدها پرونده قضایی در مراجع قضایی و انتظامی شده است ، و هم اکنون پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه  217 بازپرسی ویژه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در ساختمان مرکزی دادسرا خیابان کوهسنگی ارسال شده است .

قاضی صادقی اظهار داشت افرادی که طی سالهای اخیر خودروهای آنان بنا به دلایل نامعلوم مفقود شده است و بعضاً اعلام سرقت نموده اند می توانند به شعبه 217 دادسرا مراجعه تا چنانچه خودرو آنان در پارکینگ شهرداری است تحویل مالک گردد و اگر شکایتی نیز در این خصوص دارند به شعبه مذکور جهت رسیدگی و احقاق حقوق قانونی خویش اعلام دارند .

وی در پایان از آغاز نظارت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بر پارکینگ های خودروهای توقیفی در سطح شهر مشهد نیز خبر داد و گفت :  در جهت دفاع از حقوق عمومی ، بازدید از پارکینگ های خودروهای توقیفی در دستور کار قرار گرفته است و انشاا... در آینده نیز مردم شاهد بهبود وضعیت این پارکینگ ها خواهند بود . 

    

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان