طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

24

پلمپ طلافروشی به علت عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی

طلا فروشان باید در مجتمعهای صنفی طلا و جواهر به کار خود ادامه دهند

طلا فروشان باید بسته حفاظتی و امنیتی را دقیق رعایت کنند

 

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت طلا فروشی که هفته گذشته مورد سرقت نافرجام قرار گرفته بود به دلیل عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی طلافروشیها روز پنج شنبه 97/9/22 پلمپ شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ، غلامعلی صادقی گفت : البته در وقوع این جرایم عدم توجه به برخی از نکات پیشگیرانه ، می تواند باعث ایجاد انگیزه در مرتکبین این جرایم گردد لذا توجه به پیشگیری های وضعی در کاهش این جرایم نقش اساسی را ایفا می کند .

 وی اظهار داشت: بنا بر گزارش پلیس پیشگیری طلا فروشی که مورد سرقت قرار گرفته بود بسته حفاظتی و امنیتی طلافروشی ها را رعایت نکرده بود و دوربین های واحد صنفی دچار نقص فنی بوده است.

دادستان مشهد عنوان داشت: این واحد صنفی طلا فروشی در سال 1388 نیز مورد سرقت قرار گرفته و درآن زمان هم به مالک ابلاغ شده است که باید فعایت خود را در مجتمع طلافروشان ادامه دهد که متاسفانه به این موارد توجه نشده است و بر همین اساس و به جهت پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از جان و مال مردم این مکان تا رفع این نواقص پلمپ خواهد بود .

 این مقام قضایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرعت عمل نیروهای انتظامی دردستگیری متهمین،گفت : دستگاه قضایی با مرتکبین چنین جرایمی که امنیت و آسایش مردم را خدشه دار می کند بدون کوچکترین ملاحظه ای و وفق قوانین و مقررات تحت تعقیب قرار داده و این افراد به اشد مجازات محکوم خواهند شد .

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان