طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

16

۱۳۶۹ بازدید از سوی مسئولان قضایی و کارشناسان مرتبط با صنعت و کارآفرینی انجام شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت : حل و فصل مشکلات بیش از ۱۰۱۰ واحد تولیدی و صنعتی و افتتاح ۱۱ دفتر کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان خراسان رضوی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به نقل از میزان ،غلامعلی صادقی در خصوص فعالیتهای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری سالم در استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: ۱۳۶۹ بازدید توسط مسئولان قضایی و اعضای دبیرخانه‌های کمیته و کارشناسان مرتبط با صنعت و کارآفرینی و سایر مسئولان جهت آشنایی با معضلات و مشکلات و با مشارکت نمایندگان کمیته در کارگروه‌های مرتبط با سازمان‌های دولتی صورت گرفته است.

قاضی صادقی در ادامه عنوان کرد: با راه اندازی کمیته حل و فصل رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۰۱۰ واحد تولیدی و صنعتی  انجام شد که به تبع آن از بسیاری از جرایم و آسیب‌ها که منشاء آن بیکاری بوده،‌ پیشگیری به عمل آمده است.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی تصریح کرد: ۱۱ دفتر کمیته حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز افتتاح و راه اندازی شده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بخشنامه‌های مهم این دادستانی نیز در خصوص جلوگیری از تعطیلی بی رویه واحد‌های تولیدی و در صورت تملک آن واحد توسط بانک‌ها، فعال شدن و مدیریت آن بهتر از گذشته بلحاظ عدم تضییع حقوق بیت المال، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و ... صادر شده است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون ۷۵ مورد از موارد تملیک شده به صاحبان صنایع با روش اقاله " اجاره به شرط تملیک" یا واگذاری به فرد واجد شرایط اقدام شده است که این روش در دستور کار است.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان