دبير در تاریخ اسفند 10, 1396 12:14
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان :
مدیرکل فرودگاههای استان باید پاسخگوی گلایه های شهروندان باشد
غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفتگو با سایت اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: گزارشات مردمی و نارضایتی های مسافرین در خصوص فضای محدود گیت های ورودی ترمینال فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به حوزه دادستانی واصل شد که با حضور کارشناسان قضایی دادسرا و مقامات انتظامی و امنیتی فرودگاه این گزارشات بررسی و پس از تایید وجود برخی مشکلات توسط کارشناسان ، مدیرکل فرودگاه های استان به دادسرا احضار و مقرر شد این مشکلات را حداکثر تا پایان سال مرتفع نمایند .
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: مدیرکل فرودگاههای استان نیز با تایید این مشکلات ، رفع آنها را تعهد داده است و چنانچه به تعهدات ارائه شده توسط اداره کل فرودگاهها ظرف مهلت اعلامی عمل نشود قطعا دادستانی در جهت دفاع از حقوق عمومی مردم موضوع را برابر قانون پیگیری خواهد کرد و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .
دادستان مشهد گفت:در دفاع از حقوق مردم با هیچ نهاد و مسئولی (در هر جایگاهی که باشد) تعارف نخواهیم داشت و برابر قانون اجرای حقوق عمومی را از آنان مطالبه می کنیم .
قاضی صادقی در پایان تصریح کرد : مردم در مقابل وجهی که برای ارایه خدمات پرداخت می کنند ، خواستار و شایسته ارایه بهترین خدمات هستند و اگر به هر دلیلی کوتاهی و مشکلی هست باید به نحو شایسته از مردم عذرخواهی کنند و پاسخگوی گلایه های مردم باشند نه اینکه مدیر و مسوولی ضمن بی توجهی به حقوق مردم احساس کند که وظیفه ای در رفع مشکلات مردم در حوزه مدیریتی خود ندارد و نظارتی بر فعالیت او صورت نمی گیرد.