طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

09

اولویتهای دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تشریح شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی اولویت های دادسرای مشهد در دوره جدید را تشریح کرد . / دادستان در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ محمد حسین درودی با بیان این مطلب افزود: مهمترین اولویت و ماموریت جدید دادستانی مشهد تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی است.

وی تصریح کرد: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای برنامه های کلی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور با عزمی جزم و روحیه ای جهادی جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد .

قاضی درودی در تشریح این برنامه ها گفت : دستگاه قضایی زمانی می تواند در امر پیشگیری از وقوع جرم ، احیای حقوق عمومی و مبارزه با فساد موفق باشد که حمایت آحاد مردم را داشته باشد و این امر در تکریم مردم که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند و نیز سرعت در رسیدگی قضایی همراه با دقت ، محقق خواهد شد .

دادستان مرکز استان در ادامه اظهارداشت : در موضوع کاهش جمعیت کیفری و همچنین بررسی علل و عوامل افزایش وقوع سرقت ها در سطح استان و بویژه شهرستان مشهد، امر با فوریت در قالب کمیته های کارشناسی بررسی و سپس عملیاتی و اجرایی خواهد شد .     

دادستان مشهد  خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضاییه در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع ، دادسرای مرکز استان کما فی السابق از تولیدکنندگان و صنعت گران و سرمایه گذاری مشروع حمایت خواهد کرد .

قاضی درودی ادامه داد : با هماهنگی ریاست محترم کل دادگستری استان ، جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ، منابع طبیعی و حقوق عامه به صورت مستمر و فصلی برگزار و فعالیت اکیپ گشت مشترک این شورا نیز در طول سال فعال خواهد بود .

دادستان مرکز استان در پایان گفت : دادستانی در اجرای قانون با هیچکس تعارف ندارد و اجازه نخواهد داد که امنیت ، آرامش و آسایش زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی مخدوش گردد

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان