طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

02

اطلاعيه مهم دادگستري استان خراسان رضوي در خصوص نحوه وصول مطالبات سهامداران شرکت پرديسبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای مشهد به نقل از روابط عمومي و ارتباطات دادگستري خراسان رضوي؛ مالباختگان شرکت پردیسبان می توانند برای احقاق حق خود در سایت  www.pardisbannew.ir  حداکثر تا  30 اردیبهشت 99 ثبت نام نمایند.

این گزارش حاکی است پس از اين تاريخ، سايت مذکور بسته و طي برنامه ريزي مشخص رد مال نسبت به مالباختگاني که در سايت مدارک را مطابق واقع بارگذاري کرده اند، صورت مي پذيرد.

پيرو اطلاعيه سابق در خصوص روند اجراي حکم دادگاه ويژه رسيدگي به جرايم اخلال گران در نظام اقتصادي کشور شعبه مستقر در مشهد مقدس در خصوص پرونده شرکت پرديسبان و با توجه به تقاضاي تعدادي از سهامداران مبني بر تمديد مهلت بارگذاري مدارک؛ آخرين مهلت ثبت مدارک توسط مالباختگان اين شرکت 30/2/1399 مي باشد و پس از اين تاريخ رد مال نسبت به افرادي که مدارک را به درستي و مطابق واقع بارگذاري نموده اند صورت مي پذيرد. خواهشمند است مالباختگان به نکات ذيل توجه داشته باشند:

  • 1-مالباختگان صرفاً مي بايست مدارک را در سايت مذکور بارگذاري نمايند و نيازي به طرح شکايت و مراجعه حضوري به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد نمي باشد.
  • 2-مالباختگان در بارگذاري مدارک دقت لازم را داشته باشند، چنانچه مدارک بارگذاري شده با اسناد موجود در شرکت مطابقت نداشته باشد، رد مال به آنها با تأخير مواجه مي شود و در مرحله اول صرفاً افرادي که مطالبات آنها با اسناد شرکت تطبيق داشته باشد پرداخت صورت مي پذيرد.
  • 3-با توجه به عدم مطابقت برخي اطلاعات ثبت نامي مالباختگان با مدارک موجود در شرکت، در مهلت باقيمانده، افرادي که سهواً يا عمداً اطلاعات نادرست را ثبت نمودند، مي بايست ضمن مراجعه به سايت نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.
  • 4-واريز وجه به حساب معرفي شده توسط مالباختگان به منزله رد مال است و مدارک موجود نزد افراد از درجه اعتبار ساقط مي شود.
  • 5-در مرحله اول واريز صرفاً بر مبناي اصل آورده افراد به شرکت است و در خصوص واريز سود به حساب مالباختگان در صورتي که اموال معرفي شده کفايت کند متعاقباً برنامه ريزي مي شود.

گفتني است کليه مالباختگان و سهامداران شرکت پرديسبان در کشور اعم از مشهد، تهران و ساير نقاط براي پيگيري وصول مطالبات خود بايد به اين سايت مراجعه نمايند.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان