طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

01

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اظهار داشت:

بیش از 800 مورد بازدید قضات از زندان مشهد در سال 98

 

بالغ بر 800 مورد بازدید نظارتی از زندانهای مشهد در سال 98 توسط قضات اجرای احکام دادسرا و محاکم انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای مشهد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن اعلام این مطلب که در سال گذشته 863 مورد بازدید توسط قضات از زندان مشهد صورت پذیرفته است عنوان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری 521 مورد بازدید قضات اجرای احکام در امور زندانیان و سایر قضات اجرای احکام مشهد از زندان مشهد صورت گرفته و 342 مورد بازدید قضات محاکم و دادسرا از زندان مشهد بوده است .  

 

قاضی محمد حسین درودی ادامه داد : در سال 1398 ، 2216 نفر از زندانیان مشهد در بندهای باز و نیمه باز بوده اند ؛ بیش از 23 هزار مورد مرخصی به محکومین اعطا شده است که از این تعداد 3129 مورد اعطای مرخصی به زندانیان بیمار بوده و 885 مورد نیز اعطای مرخصی به محکومین مالی صورت پذیرفته است .   

دادستان مشهد اظهار داشت : در راستای بخشنامه ریاست معزز قوه قضاییه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان های استان از اسفندماه سال 98 تا پایان فروردین ماه 99  ،  7279 نفر از زندانیان به آنان مرخصی اعطا شده است . 

وی گفت : در این ایام 6417 نفر از زندانیان ، زندانهای استان به مرخصی رفته اند و در همین ایام 862 نفر از زندانیان با اعطا مرخصی پایان حبس از زندانهای استان مرخص شده اند .    

 این مقام ارشد قضایی استان بیان داشت : بحمدالله وضعیت زندان های سطح استان در حال حاضر و با بازگشت مرحله ای زندانیان به زندان ها از لحاظ وضعیت بهداشتی و ایمنی مناسب است و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در زندان های استان و بویژه زندان مرکزی مشهد و انجام اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه ، هیچگونه مشکل خاصی در حال حاضر وجود ندارد و از این باب خانواده های زندانیان نگرانی نداشته باشند .

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان