طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

23

با عاملان عمدی بودن تعویق تهیه طرح تفصیلی شهر مشهد برخورد میشود

 

معاون دادستان مشهد گفت: کمیته صیانت از حریم کلانشهر مشهد دو سال پیش تشکیل شده و مسئولیت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را بر عهده دارد و پیگیر موضوع آماده سازی طرح تفصیلی شهر مشهد بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ ولی قنبری راد سرپرست ناحیه تخصصی 7 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در نشست خبری با بیان این موضوع عنوان کرد: مقرر بود طرح تفصیلی مشهد تا دی ماه امسال آماده شود ولی هنوز آماده نشده است و شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی باید پاسخگو باشند.

قاضی قنبری راد تصریح کرد: اگر مشخص شود تعویق در تهیه طرح تفصیلی شهر مشهد تعمدی باشد با عاملان آن برخورد می شود

معاون دادستان مشهد به طرح منفصله توس نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح قرار بود زمینهای کشاورزی داخل محدوده مشخص شود ولی در این مورد نیز با چالش مواجه هستیم و با بررسی در کمیته حفظ حقوق بیت المال استان نیز مشخص شد، سود جویانی در این طرح وجود دارند و حدود 2 هزار هکتار زمین کشاورزی باید از توس جدا شوند.

سرپرست ناحیه 7 دادسرای مشهد در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز طبق قانون تخریب میشوند ولی متاسفانه سرعت ساخت و سازها بالا است و جهاد کشاورزی مشهد ابزار و تجهیزات کافی برای تخریب ندارد و در خصوص اجرای رای قلع و قمع از ظرفیت سایر دستگاهها استفاده می شود.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان