طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

13

 

رعایت نظم در مدیریت کنترل مصرف برق دفاع از حقوق عامه است

برخورد با استفاده کنندگان غیرقانونی از برق علی الخصوص دستگاههای استخراج رمز ارز در

دستور کار دستگاه قضایی است

برق 184  مشترک پر مصرف در هفته دوم خرداد ماه 1400 قطع شد

 

دادستان مرکز استان خراسان رضوی  گفت : رعایت نظم در قطع برق مناطق شهری مشهد ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ قاضی محمد حسین درودی که در راس هیات قضایی از مرکز دیسپاچینگ برق مشهد بازدید می کرد با بیان این مطلب افزود: اعمال نظم در خاموشی ها  و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم مهم و ضروری است و بهترین خدمات باید به شهروندان گرانقدر ارائه شود.

دادستان مشهد بدنبال اعمال جدول خاموشی ها در شهر مشهد تصریح کرد : با توجه به شرایط حساس امروز جامعه انجام برنامه ریزی در مدیریت مصرف انرژی در بخش های صنایع و کشاورزی با هدف کاهش خاموشی مشترکین خانگی ضروری است.

 

حسین عفتی معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف از طریق رسانه های جمعی ، از جمله صدا و سیما و بویژه در فضای مجازی می تواند موجب اعتمادسازی بین مردم شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکزاستان در ادامه این بازدید بر رعایت حقوق شهروندی تاکید و اظهارداشت:  توجه به حقوق عامه از سیاست های اصلی دستگاه قضایی است لذا ضمن عرض خسته نباشید به مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق مشهد در این روزهای سخت ، اعلام  آماده گی می کنیم اگر نواقصی وجود دارد به بررسی و رفع آن بپردازیم.

قاضی سید هادی شریعت یار به پیامدها و آسیب های مطرح شده اشاره و گفت: دستگاه قضا تلاش می کند و دستور مناسب را خواهد داد، تا همه بویژه در بخش استفاده غیرمجاز رمز ارزها، مدیریت لازم را اعمال کنند در این حال باید به مشوق ها، رعایت الگوی مصرف، مدیریت مصرف و مشارکت ها توجه کرد تا شهروندان کمتر آسیب ببیند.

 

مهندس محمد رضا رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این شرکت و جدول اعمال خاموشی ها ، گفت: صنعت برق کشور از رشد خوبی برخوردار بوده و شرکت توزیع نیروی برق مشهد درمقایسه با سایر شرکت های توزیع کشور همواره فراتر و پیشتاز در ایده و نوآوری بوده است.

وی عنوان کرد: از طریق امور دیسپاچینگ  برق مشهد، 1500 نقطه اتوماسیون در شهر مشهد قابل کنترل است و می توان برق را بدون اعزام نیرو، قطع یا وصل کرد همچنین از سوی دیگر از طریق کنتورهای هوشمند نیز هر لحظه می توان وضعیت مصرف مشترکین را رصد کرد و طی یک هفته اخیر برق 184 مشترک پرمصرف که مربوط به ادارات دولتی و بانک ها بوده اند قطع شده است.

وی گفت: با همکاری و مشارکت بخش صنایع و کشاورزی سعی می کنیم خاموشی مشترکین خانگی به حداقل برسد در این حال برق مراکز حساس از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ وجه قطع نخواهد شد.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان