طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

01

دادستانی مشهد حامی حقوق عامه در موضوع تخلفات ساخت بیمارستان 610 تختخوابی حاشیه شهر مشهد

ورود دادستانی مشهد به پرونده تخلف احتمالی در ترک وظایف قانونی مدیران مرتبط با ساخت بیمارستان 610 تختخوابی حاشیه شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای مشهد، محمد حسین درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی طی دستوری به معاون حفظ حقوق بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مشهد، انجام اقدامات قانونی در زمینه بررسی اعتبارات یک بیمارستان در حاشیه شهر مشهد را خواستار شد.

دادستان مشهد مقدس در این رابطه عنوان کرد: در پی انتشار اخباری در زمینه وضعیت اعتبارات بیمارستان 610 تخت‌خوابی در حاشیه شهر مشهد و در راستای دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق عامه به صورت جدی موضوع توسط معاون حفظ حقوق بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان پیگیری می شود.

قاضی درودی تصریح کرد: چنانچه کوتاهی یا سهل‌انگاری در جذب منابع و شروع به ساخت این بیمارستان رخ داده باشد در راستای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل یا وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اقدام قاطع صورت می‌گیرد.

استانداری خراسان رضوی نیز ۱۲ اسفند 1399اعلام کرده بود که مجوز ساخت بیمارستان ۶۱۰ تخت‌خوابی در حاشیه شهر مشهد در دیدار استاندار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در تهران، صادر شده است.

مقرر است این بیمارستان در شهرک شهید رجایی مشهد و در منطقه موسوم به قلعه ساختمان با جمعیتی افزون بر ۱۲۰ هزار نفر ساخته می‌شود و با احداث این بیمارستان برخی معضلات در حوزه ترافیک نیز حل خواهد شد.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان