طراحی سایت
دات نت نیوک
Menu

اخبار سایت

14

نهمین جلسه کمیته کنترل مجرمان حرفه ای استان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ، این کمیته امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی  و دادستان مرکز استان خراسان رضوی برگزار شد.

بنا بر این گزارش اعضای جلسه  با ارائه برنامه ها و طرحها موارد مورد نظر را بیان نمودند و طرح پایلوت پیشگیری از جرم توسط معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای مرکز استان خراسان رضوی مطرح شد.

غلامعلی صادقی رئیس حوزه قضایی استان خراسان رضوی با تاکید برحفظ حقوق عامه اظهارداشت: باید در اجرای طرح پایلوت پیشگیری ازجرم سرقت ، حقوق عامه مردم حفظ شود و این طرح باید با محوریت علمی و تجربی تدوین و مباحث حفظ امنیت مردم کاملا رعایت گردد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد : ماهیت طرح باید به نوعی باشد تا مردم جذب آن شوند و طرح بتواند بصورت کامل اجرا شود.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی با تشریح طرح پایلوت پیشگیری از سرقت عنوان کرد: به صورت میدانی موضوعات را همراه با همکاران قضایی مورد بررسی قرار داده‌ایم. اگر قرار باشد مشکل مردم لمس شود باید همراه با آن‌ها تمامی پیچ‌وخم‌های فرایند رسیدگی به یک شکایت را طی کرد.

در این جلسه معاون رئیس کل دادگستری در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم ، معاون رئیس کل در امور فناوری اطلاعات، معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی ، معاون دادستان در امور نظارت و هماهنگی دادسراها و ضابطین ، ماعاون دادستان وسرپرست اجرای احکام کیفری ، معاون دادستان در امور نظارت بر زندانها ، نماینده استاندار ، رئیس کل سازمان زندانها و اقدامات تامینی وتربیتی و معاونین وی ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان و سایر نمایندگان فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ، نماینده ضابطین در سپاه پاسداران حضور داشتند.

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
دی ان ان